Zpět na výběr témat...

Otazka k pravidlam


Laďa (Org), 29.3 2017, 11:36

Vydani 2011 je urcite v poradku.


Matěj (Bazinga), 29.3 2017, 11:22

Ahoj, mapa je potřeba ve vydání 2014, nebo lze hru absolvovat i se starším - 2011? Díky!


Laďa (Org), 28.3 2017, 08:22

Ahoj, diky za dotaz. Pravidlo plati obecne. Pokud si vezmes dead na posledni cilove sifre a nic dalsiho neudelas (je to posledni akce), tak se ti opravdu nepocita. Protoze je ale odeslani ciloveho hesla brano jako posledni stanoviste, tak abys dokoncil hru, tak musis udelat dalsi akci poslat cilove heslo... Pro jistotu jeste preformulujeme precizneji, predevsim z duvodu noveho prvku RES.


Rasťo (voy-a-ger), 28.3 2017, 05:42

Ahoj,

rad by som si overil jednu vec tykajucu sa pravidiel:

Vetou "Pokud je DEAD poslední akcí týmu před ukončením hry, pak se tento DEAD nepočítá." je myslene "Pokud je DEAD poslední akcí týmu před PREDCASNYM ukončením hry, pak se tento DEAD nepočítá.", je to tak? Ak to tak nie je (a za predpokladu, ze sa dokoncenie hry tiez pocita za jej "ukoncenie") by bolo mozne na poslednej sifre/cielovej aktivite brat dead beztrestne. Alebo mi nieco uniklo?

Dakujem za odpoved


Chcete-li vložit příspěvek, musíte se nejprve přihlásit.